وبلاگ حلقه ی صالحین پایگاه مقاومت بسیج شهید بهشتی
Welcome To The Saleheen Blog

 پیامبر(ص) در طولانی‌ترین بخش عمر خویش یعنی از 25 تا 50 سالگی فقط با همسر اول خود حضرت خدیجه(س) زندگی کرد و تا ایشان زنده بود، همسر دیگری اختیار نکرد. درباره ازدواج‌های بعدی پیامبر(ص) 3 انگیزه عمده مطرح می‌شود.

به گزارش فارس، یکی از مواردی که در فیلم موهن به ساحت رسول اعظم(ص) دستمایه قرار گرفته، تعداد ازدواج‌های پیامبر(ص) است.
 
در سکانس‌هایی از این فیلم موهن، پیامبر(ص) را ـ نعوذبالله ـ فردی جاه‌طلب نشان می‌دهد که به یارانش دستور کشتن مردان قبایل غیر مسلمان می‌دهد تا به این ترتیب زنان آن‌ها را به غنیمت گیرد! در ادامه سکانس‌هایی پخش می‌شود که زبان از توصیف آنها شرم دارد.
 
این شبهه موضوع جدیدی نیست و همواره از سوی معاندان در طول تاریخ اسلام مطرح می‌شود.
 
محمد حسن قدردان قراملکی در کتاب «درباره پیامبر اعظم(ص)» درباره علل ازدواج‌های پیامبر(ص) چنین می‌نویسد:



برچسب ها :

 بازیگر فیلم اهانت‌آمیز به ساحت پیامبر اکرم(ص) در مصاحبه‌ای اعلام کرد، تمامی بازیگران این فیلم فریب داده شده‌اند و کارگردان فیلم برای آنچه مرتکب شده باید در محضر خدا پاسخگو باشد.



برچسب ها :

 هنرمندان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اسائه ادب به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) بیانیه‌ای را منشر کردند.



برچسب ها :

 دولت آلمان درحال بررسی ممنوعیت اکران عمومی فیلم موهن «برائت از مسلمانان» است

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، پس از اعلام اکران عمومی و رایگان فیلم ضداسلامی «برائت از مسلمانان» توسط یکی از احزاب تندروی آلمان،‌ دولت این کشور مشغول بررسی موضوع برای جلوگیری از اکران عمومی آن است.

این حزب سیاسی تندروی منتسب به نئونازی‌ها اعلام کرد، نسخه‌ کامل این فیلم اهانت‌آمیز را ماه نوامبر به اکران عمومی خواهد رساند و در حال حاضر یک تریلر 14 دقیقه‌ای از این فیلم را در وب‌سایت‌اش قرار داده است.

این در حالیست که حزب محافظه‌کار آلمان اعلام کرده است با توجه به قانون امنیت عمومی، از اکران فیلم «برائت از مسلمانان» جلوگیری خواهد کرد.

«هانس پیتر فردریش»، وزیر کشور آلمان اعلام کرد، از تمام ضوابط قانونی موجود برای جلوگیری از اکران این فیلم ضدمذهبی استفاده خواهد کرد و خواستار احترام به همه‌ ادیان شد.

«آنگلا مرکل» ـ صدراعظم آلمان ـ اعلام کرد، فیلم «برائت از مسلمانان» در صورتی که امنیت عمومی را به مخاطره بیاندازد، نباید اکران شود. مقامات در صورت نیاز از نمایش این فیلم جلوگیری خواهند کرد.

با توجه به درگیری‌های فراوانی که میان حزب راست تندرو و مسلمانان آلمان در تابستان به وجود آمد، دولت این کشور نگران بروز اعتراضات گسترده‌ مردمی نسبت به این فیلم توهین‌آمیز است‌.



برچسب ها :

 در این فیلم دوساعته، شخصیت ارزشمند پیامبر اکرم (ص) به طنز گرفته شده و این چهره پاک، فردی ترسیم شده‌ است که گناهان بسیاری مرتکب می‌شود.

لطفا به ادامه مطلب رجوع کنید



برچسب ها :

 دبیرکل حزب الله لبنان در جمع تظاهرات کنندگان لبنانی علیه فیلم موهن آمریکایی صهیونیستی اظهار داشت: مجازت الهی در انتظار کسانی است که به پیامبر(ص) توهین می‌کنند.

سید حسن نصرالله در جمع تظاهرات کنندگان لبنانی اظهار داشت: سکوت ما در برابر این موضوع می‌تواند آمریکا را در ادامه این جریان موهن مصمم‌تر کند.
 
وی در بخشی از سخنانش تاکید کرد: یا رسول الله نفس و خون من و پدرم و مادرم و خانواده‌ام و اموالم به فدای شما.
 
دبیرکل حزب الله لبنان افزود: این اقدام توهین به اسلام، پیامبر، فرزندان و همسران ایشان است. غرب باید بداند انتشار فیلم کامل موهن به رسول الله(ص) می‌تواند بسیار برای آن خطرناک باشد.
 
وی تاکید کرد: ما خواستار توقف انتشار این فیلم در سایت‌های اجتماعی و دستگیری عاملان و حامیان آن هستیم. غرب با این اقدام شخصیت رسول اسلام را هدف قرار گرفت.
 
وی تاکید کرد: باید مسلمانان و دولت‌های اسلامی تلاش کنند تا قانونی جهانی برای عدم تکرار این اقدام تصویب شود.  مسلمانان باید برای وحدت و نگهبانی از اصول اسلام تلاش کنند.
 
سید حسن نصرالله افزود: مسلمانان و مسیحیان باید بصیرت داشته باشند و از دسیسه‌های غرب برای ایجاد تفرقه دینی دور بمانند.
 
دبیرکل حزب الله لبنان همچنین از حضور جنبش امل در تظاهرات امروز قدردانی کرد.


برچسب ها :